Eerste dag in Prapoutel

Zoo, vandaag de eerste dag van de vakantie. Vanmorgen toen we aankwamen ben ik eerst maar eens even een paar uurtjes gaan slapen. Jeroen stond alweer te stuiteren om te gaan fietsen. Hij sprong dus al op de fiets toen ik nog niet eens in slaap gevallen was 🙂 . Aktieveling.
Toen Jeroen terug was stelde hij voor om achter het appartement de berg op te lopen en dat vond ik wel een goed idee. Dus na een lekkere lunch hebben we onze bergschoenen aangetrokken en zijn op pad gegaan. Het was een heel stijle wandeling maar hij gaf wel heel mooie uitzichten.
Op deze foto zie je ons appartement liggen, ver beneden.

Toen we bij de bovenkant van een kabelbaan aankwamen vonden we het leuk om daar eens op te klimmen. Altijd al eens van dichtbij willen bekijken.

In totaal hebben we ongeveer 2,5 uur gewandeld. Meer dan genoeg voor zo’n eerste dag, toch?

Eenmaal terug in het appartement zagen we voor ons balkon iemand parapente-les krijgen. Hij kon het nog niet zo goed. Ik had er een foto van gemaakt dacht ik, maar die kan ik nergens meer vinden. 😥

Vanavond maar een beetje op tijd naar bed. Even lekker bijslapen en dan misschien, als we zin hebben, morgen naar een wielerwedstrijd in Grenoble. Schijnen toppertjes aan mee te doen, ben benieuwd.

Ik heb trouwens enorm zitten rommelen in een poging om de tracks van mijn GPS op het internet te krijgen, maar dat is niet gelukt. Daar heb ik toch echt een computer voor nodig en die had ik effe nie mee. Jammer hoor.
Jeroen ligt inmiddels in bed, nu toch ingestort :lol:. Ik ga nog maar even lezen en dan ook maar een dutje doen. Morgen zien we wel weer. 8)